lunes, 11 de agosto de 2008

Namaste Nepal

Ja soc a Kathmandu!! la veritat es que ha sigut una mica odisea arribar fins aqui, pero finalment sembla que ja hi soc. Abans de res, primeres impressions: moltissim verd per tots els voltants, suposo que la temporada de pluja es nota. De moment pel poc o res que he pogut veure, es infinitament mes tranquil que la india (sembla mentida pocs cops escoltes el claxon, l'esport prefereit a la india). Potser algo mes occidentalitzats en quan a l'aspecte (les dones no van tant amb sari o la vestimenta local). I un clima menys caluros que a la India(aqui hi te molt a veure l'altura suposo).

Feta l'introduccio, us fare cinc centims del viatge fins aqui. er comensar ahir vaig deixar Mamallapuram, per anar amb el Matt a Chennai on arribava la seva germana y cunyat a passar unes setmanes amb ell. Jo, com tenia el vol aquest mati al mateix Chennai, vaig agafar ja tots els trastos. A l'autobus ja vam tenir la primera historia al intentar agafar el tren a l'aeroport (una especie de rodalies a lo indi) desde l'autobus i finalment hi vam arribar amb autorickshaw. Un cop vam recollir la part de la familia que encara no havia vist aqui, vam tornar de l'aeroport, aquest cop amb el famos tren. Despres de l'ultim chai amb el matt, ens vam separar i vaig tornar de nou el viatge sol. Eren ja les 7 i era fosc i per acabar-ho d'adobar va comensar a ploure. Total que vaig anar amb el trastos cap a un dels GH que sortien a la guia prop de l'estacio de tren per l'endema agafr-lo de nou direccio aeroport.

Despres de caminar forsa vaig arribar a l'esmentat GH... era benbe com la casa de la caritat... era del salvation army, amb lo que podeu imaginarvos que amb un nom aixi no era massa acollidor. Dormitori compartit (sobretot amb els mosquits), bany a fora el pati i nomes un inquili a la meva habitacio... un nordamerica que encara no se que coi hi feia alli, crec que esperava que fos la data del seu bitllet de tornada, pero em va semblar entendre que tenia previst comprar-se una casa a Bombai i un cote als EEUU per portalsel a la india... en fi, tot un personatge... es va alegrar tant de veure un occidental que casi m'abrasa... passat el tramit de menjar algo vaig probar d edormir, peor la veritat es que he fet de tot menys aixo, entre el mosquits, els sorolls, les rates que imaginava pel voltant i la calor que feia... pfff en fi com havia de marxar a les 5 i poc ja m'ha anat be. Despres trajecte fins a l'aeroport i primer avio fins a Delhi.

A delhi he tingut una nova experiencia del que es la india. L'avio ha aterrat a la zona de vols internacionals tot i ser domestic. Llavors ens han portat amb un bus desde peu de pista fins la terminal domestica (havent de recorrer tot el perimetre de la pista...) uns 15 minuts. Al arribar alla pregunta on has de fer el transit i casi corrents cap a fora un altre cop i a dintre un bus. Cami invers del perimetre de la pista amb varis com jo que tenien una conexio internacional. Pero es que les terminals no estan conectades... son com dos aerports independents, nomes comparteixen la pista... Torna a passar tots els controls de seguretat i registra la teva sortida de la India. Pujem a l'avio i nomes entarnos, ens informen que tindrem un petit retard de dos hores!! es veu que l'exercit necessitava la pista per fer unes maniobres(?)... En fi que el que no m'havia passat mai, compartir pista amb l'exercit. Una plei i varis manjars despres em pogut enlairar-nos i una hora i mitja mes tard ja erem a Kathmandu. I res aqui estic instalat al centre de Kathmandu en un habitacio molt petita pero am balco i en una zona molt tranquila. Us segueixo informant.

5 comentarios:

Agnès dijo...

Veig que ja estas al Nepal i que d'aventures no te'n falten.
Seguirem en contacte
Agnès

Arnau Pi dijo...

Molta sort Oriol!!
Ja tornem a estar per Barcelona...s'han acabat les vacances (de moment...)... Que vagi bé pel Nepal i penja fotos aviat!!
Una abraçada,
Arnau

Arnau Pi dijo...

Hola Oriol!!!
Ja tornem a estar per Barcelona!! (s'han acabat les vacances, de moment...).
Molta sort pel Nepal i penja fotos aviat!!
Una abraçada,
Arnau

Anónimo dijo...

flipeeees!!! hahah mha semblat estar llegint "R u experienced?", te'l vas comprar al final? és fluixet, però rius a saco i si has viatjat per l índia t identifiques a saco!!! una abraçada wapo!
PD: salutacions arnau! a veure si doneu senyals de vida! aquest dijous fem plata i divendres pugem a gràcia, si us hi voleu apuntar, et deixo el meu mòbil x aki!o truqueu a la mai o el marcos! ptons! lydia 629222179.

Anónimo dijo...

Hola, hola! Realmente acabo de entender porqué todos los que vais de viaje a la India y alrededores os haceis un blog viajero, aunque no quieras siempre hay anécdotas que contar, siempre surgen... Bueno chato, se te "lee" bastante bien, sigue disfrutando que cada vez queda menos, nos vemos prontito. Un superbeso